Ben ervaringen

Deze website is grotendeels opgericht om reviews te ontvangen, en dus ervaringen te delen, over sim only aanbieder Ben. Dit Telecom bedrijf verkoopt, logischerwijs, sim only abonnementen. Maar daarnaast ook prepaid kaarten. En daarnaast kun je bij Ben ook nog terecht voor losse telefoons.

Geef jouw review

Deze pagina is speciaal ingericht om jouw ervaringen over Ben te delen met de rest van de wereld. Hieronder kun je in het reactie gedeelte jouw review, of reviews, over Ben plaatsen. Daarna zal die reactie voor iedereen te lezen zijn. Op die manier kun je jouw positieve of negatieve ervaringen delen met iedereen.

4 thoughts on “Ben ervaringen

  1. Conny Huibrechts

    Ik maak nu zo’n 2 madnean gebruik van een sim only abonnement van simpel. Ik had mijn oude mobiel nog liggen en die was nog steeds in prima staat, dus kon ik gerust een sim only abonnement afsluiten en deze simkaart in mijn nog goed werkende oude mobieltje stoppen. Ik kende de mobiele diensten van Simpel nog niet, tot dat ik een aantrekkelijke reclame op de televisie voorbij zag komen. Hierin werd verteld dat ik een super goedkoop sim only abonnement kon afsluiten tegen een hele lage prijs. Ik had zoiets van, nou ik ken ze niet maar voor die prijs kan ik niet de boot in gaan en besloot de dag erna eens op internet verder te gaan zoeken. Zo gezegd zo gedaan, ik vond de abonnementen op internet en besloot hem maar direct af te sluiten (sim only abonnement uiteraard). Het bestellen ging erg eenvoudig de service is super en de afhandeling ontzettend snel, veel sneller als ik had verwacht. Simpel is een provider die goedkoop sim only abonnementen aan bied, ik heb totaal geen minuut spijt gehad van het afsluiten van mijn sim only abonnement bij Simpel. Het werkt, het werkt goed, ik heb overal bereik, zelfs in de kroeg waar ik met mijn vorige provider geen bereik had! Zoals jullie kunnen lezen ben ik vol lof over Simpel en ik kan de sim only abonnementen dan ook alleen maar aan jullie allen aanraden! Simpel is voor mij een topper!

    Reply
    1. admin Post author

      Dit is een website over de ervaringen met de telecom producten van Ben. Aangezien Simpel geen onderdeel is van Ben snappen wij niet echt wat deze reactie hier precies doet?

      Reply
  2. Pingback: Telecom bedrijf Ben | Artikel Marketing

  3. Raoul

    BEN geeft een factuur, waarop de gespreksduur per gesprek staat. Er staat echter geen totaal op, per factuur. Ik weet dus nooit hoeveel minuten ik eigenlijk gebruik van mijn bundel per maand. Ik heb de klantenservice hierom gevraagd, maar ze weigeren deze info te geven. Slim van BEN, want zo krijg je geen inzicht in je belgedrag en weet je niet of je bundel niet eigenlijk veel te hoog zit. Mij wordt geadviseerd om met de hand al mijn rekeningen zelf op te tellen, wat natuurlijk een K-klus is. “BEN wil naar je luisteren” is hun reclameslogan. Nou, BEN weigert mij informatie te geven, en daar hebben ze natuurlijk goed over nagedacht; ik vind het een rotstreek dat ze dit weigeren en ga op zoek naar een andere provider.

    Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>